Şahin: Protokol geçecek diye yol yapılıyorsa, vatandaş için de bütçe yapılmalı

Şahin: Protokol geçecek diye yol yapılıyorsa, vatandaş için de bütçe yapılmalı

Demokrasi ve Atılım (DEVA), Partisi Ankara Milletvekili İdris Şahin, Ankara’da düzenlenecek NATO Zirvesi hazırlıkları kapsamında yapılan harcamaları eleştirerek, temmuz zammı öncesinde “kaynak yok” söylemine tepki gösterdi.

Şahin, kamuoyuna yansıyan zirve harcamalarının 11 milyar 579 milyon TL’yi aştığını belirterek, “Ciddiyet başka şeydir, kamu kaynağını vitrin harcamasına dönüştürmek başka şeydir. Demek ki istenince kaynak bulunuyor” dedi.

Emekli ve çalışan maaşlarına dikkat çeken Şahin, “Protokol geçecek diye yol yapılıyorsa, vatandaş geçinebilsin diye de bütçe yapılmalıdır” ifadelerini kullandı. Harcamaların şeffaf şekilde açıklanması gerektiğini de vurguladı.

 
  Hibya Haber Ajansı